5.12.13

Primera part del projecte acabada! Ara toca comentar-la!! =)


18 comentaris:

  1. aquest power point es molt divertit i la informació esta ben resumida i s'enten molt

    ResponElimina
  2. esta molt currat i molt treballat m'agrada molt

    ResponElimina
  3. aquet power point magrada molt i es molt divertit

    ResponElimina
  4. Està molt ben treballat i té molta informació, és molt interessant felicitats :)

    ResponElimina
  5. aquet power point esta molt ben fet i s'enten mol bé

    ResponElimina
  6. m'ha semblat interesant i divertit ;)

    ResponElimina
  7. es molt bonic m'agrada molt :')

    ResponElimina
  8. Aquest power point m'agrada molt pero lo millor es la foto del final :)

    ResponElimina
  9. m'ha semblat interesant i divertit ;)

    ResponElimina
  10. Té molta informació i es molt divertit, és facil entendre-ho.

    ResponElimina
  11. Aquest power m'agrada molt, opino el mateix que la Meritxell :)

    ResponElimina
  12. Esta molt ben fet m'agrada molt

    ResponElimina
  13. et dona molta informació i esta molt ben fet

    ResponElimina
  14. Cristina: Aquest tema dels calendaries es molt educatiu perque avans, totes aquestes cosas les desconeixia

    ResponElimina